Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-02-11, 17:51   #1
chery chery är inte uppkopplad

jag höjer också Bibbi till skyarna, för jag tycker att hon är toppen,och hon har verkligen förtjänat det. MEN jag tycker att det var lite väl nitiskt att direkt plocka bort det som hobbyteket fanns med i. Dels var det inte hennes tråd från början och dels svarade hon på en fråga där hon nämnde sin verksamhet. Det känndes fel. Ärligt talat uppfattade jag inte ens att hon skulle ha gjort reklam, så jag blev snopen när det var borta. Jag tycker bara att det är ett plus att ha hittat ännu en sida som man kan få material från.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-02-11, 19:26   #2
ulindh ulindh är inte uppkopplad
admin

Pia , om hon hade svarat som privatperson hade hon då satt Hobbyteket under sitt inlägg? I forumen ska man agera som privatperson och då ska man inte använda sitt företagsnamn i inlägget. Om andra sedan vill rekommendera henne eller Bibbi eller någon annan så är det helt ok, men om man kan dra nytta av inlägget som näringsidkare så redigeras det bort. Det står tydligt i våra regler läs dem här:

http://www.sysidan.se/cldoc/52.htm
ulindh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-02-11, 20:00   #3

Jag tänkte inte ens på att namnet var kopplat ihop med det förrän efteråt, men det är helt klart att man kan använda ett annat namn än verksamhetsnamnet.
Gammal 2009-02-12, 20:21   #4
AnnetteG AnnetteG är inte uppkopplad

Ang. reklam

Hej,
Det var mitt fel att inlägget togs bort... jag registrerade in mitt användarnamn för många år sedan och då gällde inte nuvarande regler. Efter detta har jag inte hunnit vara speciellt aktiv på sysidan och därför inte kollat upp vilka regler som numera gäller för inläggen, och detta ber jag om ursäkt för. Inlägget som togs bort gjorde jag däremot inte för att göra reklam för vårt företag utan för att svara och förklara på vad det var och inget annat.

Många hälsningar,

Annette G.
AnnetteG är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-02-12, 20:52   #5

Det var just för att jag också uppfattade det som att du bara svarade på frågan om spetsen som jag blev så snopen att det var borta. jag uppfattade inte inlägget som reklam, utan som en upplysning om spetsen. Skönt att du är kvar i alla fall.
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:17.