![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Här finns vantmönster för de som känner för att virka!
http://www.garnstudio.com/lang/se/vi..._id=43&lang=se Om ni har problem, tex med monteringen av tummen så hjälper jag gärna till =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kul "polkalise" att du tagit på dig det här!
![]() Naturligtvis vill jag var med och skickar dig en anmälan. Att sticka vantar är roligt och att swappa är spännande, Man bara längtar efter sitt paket...... Bra att ha lite tid på sig. Vi hörs!//B |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, detta ska bli jättespännande!
Kom och anmäl er allesammans. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
åå en vantswap låter kul men jag har stora händer så "normal" damstorlek är förlitet brukar ha "normal" herrstorlek. vet inte om det funkar att vara med när man inte vet vem man skickar till och vilken storlek mottagaren har. har svårt att bestämma mig för om jag ska vara med eller inte. älskar ju att swappa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Var med, var med! Det går säkert att ordna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Om man kan få ha önskemål om färg må man ju kunna ange om man har stora eller små händer också! För vad är en normal damstorlek? Det lär ju säkert komma in varierande storlekar, och är det då en och samma som fördelar ut vantarna kan man ju undvika att skicka ut de minsta till någon som anger att de har stora händer.
Jag är gärna med! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja, men precis. Du har en poäng. Då får man ange storlek också på lappen. Lätt som en plätt.
Roligt att du är med. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
swap, vantar |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:08.