![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Tråden flyttad till fritt forum
Annette/forumvärd |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Kicki-lott, skulle du vara intresserad av att köpa ut mönstret och skicka det till mig
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Klart jag hade gjort om jag hade sett din önskan innan jag åkte! Attans!
![]() Det är bättre du hör av dig via sajtmejl nästa gång. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
![]() Känner mig mobbad för min brevlåda har inte levererat nån katalog ännu. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Inte min heller så efter att ha vittjat lådan varje dag i 1,5 vecka vågade jag inte vänta längre utan beställde via hemsidan. Bläddra i den "katalogen" ger tyvärr inte samma känsla och jag glömde rätt mycket i min beställning dessutom.
![]() Någon mer som råkat ut för att det står "levereras inom 7 dagar" på produktens sida men när beställningen är lagd står det att "leveranstiden beräknas till 12-14 dagar"? Är inte det ovanligt lång leveranstid för ett svenskt postorderföretag? Jag fastnade för turkos manchester till en jacka, symärkena med klöver och seersucker i grönt/lime som ska bli ett par puffiga sommarshorts till sonen. Får jag till det blir det en enkel skjorta i vit bäck & bölja att ha tillsammans med shortsen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Jag måste nog ta och beställa den där katalogen så att även jag får dregla lite. Jag har nog tyg så det räcker och blir över här hemma men titta kan man ju alltid.
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Hhi, jag somnar med katalogen varje kväll...vill ha, vill ha! Måste dessvärre hålla lite i slantarna...men vi får se...måste sålla lite i vill haet och lägga en maxgräns för beställningarna. Suck! /M
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:42.

Känner mig mobbad för min brevlåda har inte levererat nån katalog ännu.
Hybrid-visning