![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 | |
|
Citat:
... Gick just och testade vad som hände då man eldade på det, det smälte och blev en liten klump, så polyester är det nog. Vad finns det för tyg egentligen som innehåller polyester? Är inte så bra på tyger så... Men typ spandex/träningskläder (spandex används vid träningskläder?) borde vara något liknande, skulle jag tro iallafall. Detta tyget är som sagt stretchigt åt ett håll, "glatt/halt", rismas om man drar för mycket vid "topparna" (går inte sönder då, men det blir ett litet mellanrum mellan tyget) jah ni... ska se om jag kan komma på nåt annat sätt att förklara tyget på... Tyget tror jag nog skulle passa bra till det det ska användas till, håller på med en slags hobby där man syr/byggger grejer, och sedan har de på typ en maskerad, fast inte riktigt som en maskerad, fast... något liknande xD |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:29.