![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Men jag gillar tydligen att leva farligt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet jag knappt själv. Har skaffat på mig en del av Vogues Vintagemönster, men de vill jag inte sälja.
[Raderat av forumvärd] Senast redigerad av Ann1e den 2009-01-28 klockan 21:15. Anledning: Fäörsäljning i forum inte tillåten |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu är jag arg på sewingpatterns.com... igen. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att leverera i tid. Om mönstret inte finns inne kan man ju kosta på sig att skicka ett mail och tala om det. Svarar på mail gör det inte heller... som vanligt.
http://www.habithat.co.uk/index.php är en favoritsite men de har inte alltid det jag söker. Då brukar jag vända mig till sewingpatterns.com men nu börjar det bli dags att hitta en annan webshop med motsvarande utbud OCH vettig kundservice. Finns det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det känns som om de blivit lite bättre på kommunikation dock. Jag beställde 28/1 när mönstren inte kommit efter en vecka mailade jag och frågade. Jag fick då svar direkt att ett av mönstren var restade och skulle komma in om två dagar.
Två dagar senare fick jag en avisering på mail att mina mönster var skickade och några dagar senare kom de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Helt OT men ändå på temat snabba/långsamma leveranser. Skickade beställning och betalning till VenaCava i torsdags, hade grejjerna från dem i måndags ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Idag fick jag (automat-)mail om att mitt mönster är skickat. Jag är trött på dem men antar att jag kommer att fortsätta att handla av dem när jag inte har något bättre alternativ. Morr.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
sewingpatterns.com |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:07.