![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag skulle vilja göra ett enkelt tryck på markisväv, som också blir väderbeständigt. Jag är helt novis på tryck, och undrar om nån kan tips om bästa sätt? Jag blir såååå glad och tacksam för hjälp! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Iiiiiingen som vet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har inget svar, men spontant Makisväv är väl behandlat
för att stå emot vatten och smuts. Funkar det då att trycka på den ? När man trycker skall ju tyget vara tvättat för att färgen skall fastna. Förlåt om jag grusar ideérna nu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det kan du mycket väl har rätt, och du grusar ingenting!
![]() ![]() Om nån annan också har nån fundering i frågan får ni jättegärna kommentera! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tydligen ska det gå att trycka på markisväv. Här kanske du kan få lite hjälp http://www.markis-info.com/10/markisvav/508
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kappan är bara den flärpen som hänger i framkant och som många restauranger har sitt namn tryckt på. Och det är säkert transfertryck i det fallet, dessa värms ju på.
Jag tror inte det funkar med screentryck eftersom tyget inte kan/ska suga åt sig. Visst kan det funka ett kort tag men sen tror jag trycket ramlar av. LYCKA TILL!! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:50.