![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Eftersom inga protester eller andra synpunkter har hörts av, så OK. Jag gör ett försök att swappa.
Anmälan kan ni göra till mig, så får ni min adress. Slutdatum 10 mars. Jag tycker inte det behöver vara precis 4 block/set man byter, utan man får tillbaka samma antal som man skickar in. Alltså kan man byta 2 eller 13 block, eller vilket antal man vill. De du skickar in kan vara lika eller olika, de skickas till olika personer. Glöm inte namnlapp på varje ruta. Hälsn Helena ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Så bra Helena, att du vill vara swapmamma för påskswapen.
Tycker oxå att det är bra att vi kan göra så många block vi vill. Ser fram mot denna swap oxå. / Ingrid ;o) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER, så vi ser hur många vi blir. Hittills är det bara Ingrid och jag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu har jag anmält mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu har jag också anmält mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Att skriva flera stycken på rad "nu har jag också anmält mej" tillför inte tråden något som för den framåt. Swapmamman kan när anmälningstiden gått ut lägga upp alla anmälda i ett inlägg.
Tänk på att era inlägg skall föra diskussionen framåt. Det blir tråkigt att när man prenumererar på ett ämne och får ett mail om det så står det bara "jag med" osv. Vänliga hälsningar/Annette/forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja då får jag väl be om ursäkt då, men det har aldrig varit några problem tidigare att skriv att man är med i en swap. Man puttar man upp tråden lite så att fler kanske ser den och kommer i håg att anmäla sig. Det var min tanke med inlägget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Men är inte att tala om sitt deltagande att föra diskussionen/tråden framåt? Är det ingen som svarar i en tråd som just handlar om deltagande, alltså en swap, så försvinner ju tråden...är det bara två som anmält sig så blir det ju ingen swap. (ja, nu är det ytterligare två, men dessa fick ju ett "påpekande".
Jag tror också att den som är anmäld i swappen är intresserad att följa hur många som anmäler sig under tidens gång. För övrigt tycker jag att få "påpekande" för att man skriver inte är ett bra sätt att göra ett forum levande. Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
KUL! Jag hänger också med, för jag har kvar av förra årets påskswapar. Kontaktar swapmamman med mina uppgifter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej.
I fredags hittade jag igen mina block från den här swappen. Det blev en oåskbonad till min mamma som fyllt år. Tack till alla som var med och sydde dessa fina block. Bild finns i mitt album som heter quilt. Minns med glädje alla swappar jag varit med i här på sysidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
jag minns också swaparna och de saknar jag faktiskt. Det var en rolig period. Kanske vi kan ta upp det igen om intresse finns?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Det vore kul att swappa igen! Jag blev så glad när jag såg min tupp på Kickelinas bonad.
Senast redigerad av Helena_B den 2013-01-28 klockan 05:37. Anledning: Skriva mera |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
påsk, quiltning, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:39.