![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Vi kanske ska be om en Skojtråd
![]() Påverkad av kräftan i datorn så förköpte jag mig igår. Herregud vilken krabba och då var det bara 5 ben. Dom mätte 30 cm vardera och var grova som en toarulle som tat slut. Vad i hela friden ska jag göra med den, menar dom bena? Det var en djävulskrabba som knallat ända från Ryssland ner till Norge för att sen hamna i min frys. Lång promenad det så det är inte konstigt bara 5 ben var kvar ![]() Tips på anrättning tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Gör som Du gjorde med den andra... EN BLÖT FLÄCK!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Håller med föregående talare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nä men det är väl synd på den delikatessen. Tanken var att äta den och inte skicka den till Anticimex för utredning
![]() Köpte för övrigt Gambas, bläckfisk, räkor ... mums vad jag ska frossa i skaldjur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åh vad mumsigt med skaldjur. Tyvärr har jag inget recept på djävulskrabba att erbjuda.
Jag har startat en skojtråd, hoppas ingen tycker illa vara. http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=16589 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ger en annan dimension på begreppet bug i datorn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja tametusan det var en bugg
![]() Tänkte inte på det.. hemma på vår gata i Sundyberg... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Uttrycket bug för problem i datorer kommer faktiskt just från ordet från insekt. Jag har hört två varianter, men båda går ut på att förr när datorena var stora rum fyllda med elektronrör så var det faktiskt ett problem för att det kröp in så mycket insekter som gillade värmen, vilket ledde till diverse kortslutningar och liknande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:08.