![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Mitt tips är att du prövar på en färghandel. Dom har oftast olika typer av plast till dukar m.m. Magnetknappar finns 2 olika typer. En som du syr fast förhand och en med "flärpar" och bricka som du trycker fast genom att vika flärparna åt sidan.Du gör först ett hål i materialet som är anpassat till flärparna.
Knapparna kan du säkert hitta i en affär med quilttillbehör. Lycka till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag köpte genomskinlig vaxduk på Göken (Göksäter på Orust)... Det borde gå att få tag i på andra ställen där de säljer vaxduk...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jysk har (i alla fall haft) genomskinlig vaxduk. Ganska tjock plast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Åh, vad kul med så många svar! Då har jag en massa uppslag... och jag hade dessutom turen att hitta en massa genomskinliga plastskor på Beyond Retro (Top Shop) i centrum. Kan rekommenderas!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Färdig!
Nu är väskan så klart färdig sedan länge, men jag kom på att jag borde lägga upp en bild som tack för alla förslag.
Jag hittade "plasttyget" på Jysk till slut - där handlar jag vanligtvis aldrig! Det slutade med att jag satte ihop väskan med dubbelhäftande genomskinlig tejp, så egentligen hör väl inte inlägget hemma på sysidan... Tack! /Helena ![]() PS. På den här bilden syns det inte, men jag lade i en batteridriven ljusslinga i väskan för en extra effekt. Då tappar man inte heller bort den... DS. PS2. Ledsen för gratisreklamen, var så god Stadium. DS2. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:04.