![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
I ett annat forum hade de en glädjetråd, detta kanske kan bli vår glädjetråd, vi skriver om något trevligt/roligt i den här tråden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Låter som en underbar idé att spika fast den här som en glädjespridare. Så ska Perlemor vara varmt välkommen till vårt forum. Här dryftar vi det mesta ska du snart upptäcka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Å vad trevligt! Att det blev en "glädjetråd"!! Precis som BodilN, sa så känner jag också till såna här trådar som "surrtråd" och "positiva tråden"... Och nu fick vi en här också!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Så härligt med mys och ny maskin!
Då fortsätter jag på glädjetråden... Fick ett mail igår från en person i USA, helt okänd för mig. Personen ville tacka mig för att jag delat med mig av ett mönster till en lättsydd necessär. De sydde sådana på "löpande band" i en frivilligorganisation där man gav bort dem till hemlösa med lite toalettartiklar i ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad roligt Alvan!
Måste fråga, var har du lagt ut dn necessär? Blev lite sugen på att göra likadana. Blommorna har jag ju redan och använder flitigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Välkommen till sysidan Perlemor och grattis till den nya symaskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har två på min hemsida:
http://www.alvthin.se/somnad_tips.htm Den som jag gjorde till pyjamasen skulle jag dock behöva skriva om för den är inte så tydlig som den skulle kunna vara (var finns all tid...). Men du klarar nog av att sy den i alla fall ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:11.