![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Oj, trodde att denna tråd var från januari i år, men det var visst förra året. Då är visst mitt svar lite sent.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sewing Machines Direct - Frakt?
Jag är lite nyfiken på at köpa en maskin från Sewing Machines Direct som flera här på Sysidan verkar tala varmt om, men jag undrar vad går frakten hit till Sverige på? Hittar ingen info om det på deras sida...
Tacksam för svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Frakten till sverige är 35 pund. Jag liksom många andra har bara gott att säga om företaget. Jag kommer att handla därifrån igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ok, det låter bra.
Och tack för ett snabbt svar! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kolla runt först bara om du hittar maskinen du vill ha billigare någon annanstans, för då får du den ännu billigare hos SMD med deras lägsta-pris-garanti. Kan vara bra att veta. Jag fick flera tusen kronors rabatt jämfört med deras ordinarie pris när jag påpekade att den var billigare på ett annat ställe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
skall själv beställa därifrån småningom...
men undrar, är det slugare att betala med sitt credit kort eller skall man ta bank transfer... är det någon som har någon erfarenhet om det eller goda råd tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
De flesta av oss har nog betalat med kort. Inga problem alls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:53.