![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack för alla förslag men jag tror det är kört.
Nån återställningspunkt finns inte för det är ett USB minne och jag tömde datorn innan jag kollade att det fungerade korrekt. Ibland är man bara ovanligt korkad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tänkte mer på en återställningspunkt för datorn och inte USB-minnet men mitt förslag var bara en vild chansning också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ditt förslag var jättebra men tyvärr inte genomförbart. I en annan tråd där USB minnet vill ha en skiva baskriver jag varför.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har läst tråden nu, trist att det inte gick
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hur gjorde du när du tömde darton? Jag frågar för dom kan finnas i datorns papperskorg. du har säkert redan tänkt på detta men jag skriver det ifall..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tömde datorn, då menar jag att jag formaterade hårddisken... blåst alltså. Men idag beordrade jag gubben hämta en ny på Siba för den här börjar låta lite konstigt så den är nog inte så pigg längre. Bara att starta om på nytt igen då.... störtkul... nä.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:00.