![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Forumvärd
|
Åh, tack!
Nu vet jag äntligen vad den foten ska användas till. Hittills har den mest legat oanvänd men ibland ser man vad bra det är att sitta och läsa här. Tack. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Å andra sidan gillar jag symaskin med en så bra allroundfot att den funkar till att sy med allt.
Så man slipper byta, byta, byta. Jag vill sy, inte hålla på att knappa in saker, vrida, skruva, snäppa på, peta... haha! |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
Citat:
F.ö. är det väl inte jobbigt att byta pressarfot? Inte på min maskin iaf. Klicka av, snäpp fast - simsalabim. Det tog längre tid för mig att skriva de första fyra orden i denna mening än vad det tar att byta pressarfot. Å då är jag rätt snabb på tangentbordet. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forumvärd
|
Ploppan: Precis. Pfaff är jättebra på det, det är så enkelt. Det enda är ju att man måste ha koll på var man har pressarfötterna... :P
|
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| bok, maskinsömnad |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:58.

Nu vet jag äntligen vad den foten ska användas till. Hittills har den mest legat oanvänd men ibland ser man vad bra det är att sitta och läsa här. 

Hybrid-visning