![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
en ypperlig idé, med en egen kategori för Embird! Eller en för alla broderprogram? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Jag håller helt med Graystone!
En del forum skulle kunna slås ihop. Broderiprogram hör hemma i katergorin maskinbrodyr. Symaskiner och overlocker borde också kunna slås ihop. Annette |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Tycker inte det behövs fler forum, det går ju som sakt att söka fram
Värsta skapelsen skulle kunnat blivit ett kul forum, men eftersom det inte används (man vågar väl inte visa sina misstag, eller så är vi otroligt proffsiga helt enkelt) så tycker även jag att det kan slås ihop med Fritt forum. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forumvärd
|
Jag tycker inte att symaskiner och overlock skulle slås ihop. Båda forumen är tillräckligt aktiva för att det ska fungera bra. Inte heller så ser jag någon direkt nytta med att plocka ur allt kring broderiprogram till en egen kategori. Det är ju så pass mycket kring maskinbroderi som verkar handla om programmen, hårdvaran kring dem, att göra mönster osv, att en väldigt stor del av maskinbroderiet då skulle försvinna därifrån.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Inte fler forum! Det är för många som det är! Däremot kanske fler klistrade trådar med vanliga frågeställningar.
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:34.

en ypperlig idé, med en egen kategori för Embird! 
Hybrid-visning