![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 617
|
Det finns dom som inte tar emot och gör reparatioer mm på maskiner köpta i t.ex England...
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
|
Ja, det finns idioter. De gör sig själva en björntjäst då (förstår inte vitsen? förlora kunder, tjohej!). Då är det bara att gå till en annan så är problemet löst!
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 510
|
Jag förutsätter att jag kommer att kunna få hjälp om jag betalar (ja, verkligen dumt av dem annars), men det var just garantin jag undrade över. Intressant att Rutis fick den lagad på garanti. Kan det då vara så att Pfaff-handlarna kan välja själva kanske, att de kan få ersättning för tt ha lagat på garantin, men att de inte är tvungna att göra det och det medför extrajobb för dem...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 433
|
Jag lämnade min här, ring å prata med dem vettja:
Symaskinsverkstaden i Sundbyberg AB Skogsbacken 25, 172 41 SUNDBYBERG 08-28 81 11 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 510
|
Jag ska komma ihåg det om jag får problem med maskinen. Det kan ju hända att den sköter sig också.
I och för sig kunde man ju ringa och fråga lite allmänt vad de har för policy och hur det funkar. Tack för tipset! |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:38.






Hybrid-visning
