![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Manual
Är det någon som kan hjälpa mig, har tappat bort min manual till min overlocken.
Hobbylock 794 . 796 [det är ej tillåtet att kopiera upphovsrättsskyddat material] Senast redigerad av Ann1e den 2009-01-15 klockan 12:55. Anledning: otillåten uppmaning att kopiera skyddat material |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Man får kopiera för eget bruk i max 3 ex (ej med ekonomiska vinstsyften), enligt lag, detta enligt senaste ändringen av upphovsrättslagen.
Det har jag kollat upp med näringsutskottet och deras ansvariga för upphovsrättsfrågor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Psst: Oavsett vilket så är inte att kopiera själv för att skicka till andra för eget bruk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Svar till alla som gjort inlägg. Jag har ringt till levarenatören och återförsäljare i Sverige (eftersom det är en svensk manual jag behöver). Maskinen är för gammal och det går inte att få tag på något original.
Ledsen om jag gick över regler och gränser. Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kan du inte be tillverkaren om tillstånd att få kopiera någons manual för eget bruk om du nu hitter någon som har en sån som du behöver. Så löser man det där med upphovsrätten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:35.