![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Har nyligen köpt ett sortimentsskåp (ni vet för skruvar och sådant- perfekt för alla småsaker man samlar på sig)men är missnöjd med det! Det visar sig att ganska så många av lådorna som är i mjölkvit plast- hårdmjuka liksom- som carte dór glasskargtongerna t.ex.- bågnar så att man inte kan dela av lådorna med de små "väggar" man kan köpa till. Väggen åker upp och det man lagt i de olika facken blandas - mycket irriterande.
![]() Om jag bara ska ha en sak i varje låda måste jag ha ett väldigt stort sortimentsskåp...Nu tänkte jag lämna tillbaka detta skåp: det är ju inte användbart som det är tänkt- skulle inte funka med skruvar heller- men jag vill ha ett som funkar! Skulle vilja ha ett där lådorna är i hårdplast, klar. Samma typ som till cd-skivornas fodral t.ex. Har kollat på jula, clas ohlson, bauhaus osv men hittar inget- Någon som har köpt ett som fungerar bra ? Eller vet vad det finns? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:32.