![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej, är full av beundran. Hur bär man sig åt att gå ner 20 kg????
![]() Jag är mottaglig för alla tips. Det värsta är att jag kan motstå allt utom frestelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
tack för alla glada hälsningar..
vad jag broderar mest just nu?? jo det e väl ganska mycket häst prylar, i förrgår vart det ett ridtäcke där det står " showman, tant Annies choklad pralin" på med en bild av just praliner under, de tror inte att jag e riktigt klok i stallet men det bjuder jag på.. att gå ner i vikt. tjaaa det är väl den vanliga ekvationen äter mindre än man gör av med. men eftersom det e svårt för mej att göra av med så mycket o mina lungor o hjärta e ganska dåliga så beslöt läkarna att jag skulle oereras med en gastric bypass, dvs att de kopplar bort magsäcken, för att hjälpa mej hålla nere mina portioner o mat intag. det är väl inte den enklaste av bantningskurer direkt, jag har haft ganska svåra komplikationer. men som sista utväg funkar det. man måste ha ett livslångt engagemang för det går inte att fuska en endaste gång... så var inte avis, det finns roligare sätt att gå ner i vikt... brodera på go vänner |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:03.