![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Så fin din häst är. Jag håller mej helst utanför en hage.
Ja du datorer är inga leksaker. Har en dotter på 16 år som hade sin ny inköpt laptop i knät och for upp ur soffan och den flög i luften och landade på hårda golvet. Så vi fick ut lite pengar på en ny men det kostar mer än vad man får tillbaka från försäkringsbolaget och inte heller så finns det någon likvärdig dator. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
God fortsättning till dej och alla andra!Sysidan har inte varit lika rolig utan dina alster och inlägg! Vad har du haft för projekt på gång sedan sist? (Förutom komma i bättre form på hästryggen!) asa1970 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Hej!
Vad kul att det går framåt för dig på hästryggen och neråt på vågen. Datorer ja dom kan allt vara ett elände i bland. ![]() Har saknat dina inlägg och dina underbara trollsånger. Krama pållen från mig min pålle Nille. Åsa S |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Annie!
Jätteroligt med dina framsteg!!! Och jag har saknat dej på sidan. Feykir och nyförvärvet Gaefa hälsar till Showman. Hälsningar från vantstickerskan/Annette |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Jag gläds med dig!
Livet blir lite roligare när man hör från dig.Hälsningar Gerd
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:41.

God fortsättning till dej och alla andra!

Hybrid-visning