![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
Ja detta är andra brudklänningen jag ska sy men första till en ren kund. Förra var till min bästa väninna och den gjorde jag på 20 dagar inkl. design. *stolt* (fick reda på att hon behövde klänningen 20 dagar innan bröllopet - panik)
Hur som helst visst är det superkul. Samtidigt är det ju en otroligt viktig uppgift så egentligen skulle man haft betalt för ansvaret man får också haha. Är inte klänningen som den ska så är man ansvarig för att ha förstört hela bröllopet haha. Allt måste vara perfekt. Skönt att höra att jag lugnt kan ta det priset. Jag känner själv att det är ett lämpligt pris för min del. Men visst sen kan hon ju hitta fantastiskt vakcra brudklänningar för samma pris som är färdigsydda. Men vill hon ha den skräddarsydd så... jag måste försöka tänka så annars får jag aldrig kunder haha. Tack för era svar ![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
brudklänning, prissättning, ta betalt |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:59.