![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Hej Mariann!
Jag har en Coverstyle själv och är mycket nöjd med den. En skillnad mellan den och 4862 är att 4862 har en infodisplay där trådspänning och liknande anges, det finns inte på Coverstylen, som alltså är manuell. För mig är detta inget problem då jag sedan innan varit van vid att ha en manuell maskin. Man lär sig dessutom rätt fort när man testar vad som är bra inställningar tycker jag. Jag har än så länge inte haft några problem med min maskin, trots att den är 5-trådig (vilket många annars verkar ha upplevt som ett problem, framförallt vad det gäller Husqvarnas 936 som jag förstått). Främsta anledningen till att jag köpte min Coverstyle var det förmånliga priset. Man får ju i stort sett samma maskin som 4862 fast lite billigare. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:31.