Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-12-14, 15:03   #17
artesaan artesaan är inte uppkopplad

Smile

Citat:
Engla skrev: Visa inlägg
artesaan, var det mig du menade?! Visst kan en gång per år låta lite, men som jag skrev, "många bäckar små". Skulle ALLA i hela Sverige tex SMS in detta bidrag nu till jul så skulle det bli ganska mycket pengar i slutänden. Nu finns det ifs många olika behövande i vårt land, och jag skänker inte bara dit utan till andra som tex Cancerfonden. Cancerforskningen står mig varmt om hjärtat då jag miste min mamma i cancer, plus att pappa haft det 2 ggr. Jag är arbetslös, så mina pengar ska dessutom räcka till mycket, emna det känns iaf skönt att kunna ge det jag kan.

Tyvärr så har vi inte Stadsmissionen i den lilla stad jag bor i, däremot RK, och dit brukar jag liksom Jo_1 skänka kläder och annat då och då. Kanske det inte blir 1 gång i veckan nu, och hade vi också haft Stadsmissionen här så hade jag mer än gärna jobbat där flera gånger i vecka (givetvis frivilligt) för att hjälpa de hemlös med mat, husrum och rena kläder.

Ha en underbar 3:e advent allesammans. Vi kanske kan tända det 3:e ljuset med tanke till dessa människor runt om i världen som skulle behöva vår hjälp.
Nej det var inte dig jag menade utan i största almenhet.
Har nämligen märkt denna tendens bla bland mina bekanta.

Senast redigerad av artesaan den 2008-12-14 klockan 15:16.
artesaan är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:27.