![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nu är jag ledsen!
Nu behöver jag tröst! Min pojkvän har fått ett jobb som kolloledare som både han och jag sökte (det var mer än en plats)! Jag fick nästan tvinga honom att skriva en ansökan för att han var så seg! Dessutom har han inga bra referenser för det jobbet medan jag har massor, plus att jag pluggar till lärare. Jag är ju självklart glad för hans skull, men nu måste jag jobba i en fabrik hela sommaren och på skift så man inte orkar med någonting. Medan han får vara utomhos hela sommaren och vara med en massa barn och ungdomar. Dessutom kommer vi inte att kunna träffas nästan någonting!
Det känns så orättvist eftersom han inte brydde sig om han fick jobb eller inte medan det för mig betyder så mycket både ekonomiskt och för min utbildning ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:55.