![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack för hjälpen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Och jag som trott att alla män förstår att "den som har flest maskiner vinner!" :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vi "byter"...
Det kan nog bli av med ett köp...
Visade sig att min man behövde en ny skruvdragare eller nåt som var lite dyrare, den gamla var minsann inge bra längre och jiii vad jag var tillmötesgående!!!! Och han trodde jag redan beställt en symaskin! Glad är jag nu! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad roligt!
Bytesmetoden är ju en himla bra metod Det tar ju bara knappt en vecka att få hem maskinen från england. Så snart har du säkert din maskin. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det är Ok med en till maskin! (Skattepengar och jul, Tack tomten!)
Men nu är det sovdags... har hårt arbete framför mej i morgon, puh, puh, så jag ska läsa ordentligt och beställa på söndag när jag är ledig. Materiella ting kan också ge lycka! ![]() /M PS. Hur går det för dej Anna-Karin? DS |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu!
Nu har jag precis skickat min order på en Cover pro...Så nu är det bara vänta!
![]() Jag köpte till den genomskinliga pressarfoten också, sen var det ju med nåt "kit" med tråd och saxar. Å,vad jag längtar, och jag hoppas den hinner komma före jul, jag är ledig några dar efter och då skulle jag ju kunna träna på den! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:46.