![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#13 |
|
Bibbi, jag har inte någon bricka jag kan trä på båda sidor om utan det är nere vid nålarna jag trätt tråden i var sin hållare, man skall göra så för att den inte skall tvinna sig.
Problemet syns inte på framsidan utan på baksidan där det inte blir en snygg sick-sack utan ihopdraget. Jag tror att det håller sämre förutom att det ser fult ut. Instinktivt får jag det till att de övre trådarna måste vara mer spända och den undre mindre spänd så att den löper lättare och därmed drar mindre i de övre. Är det någon som har en Janome Easy Jeans som lyckas få det snyggt även på baksidan så svara gärna vad du använder för inställningar, för det är ju så att olika maskiner skall träs och ställas in olika. Hoppas på hjälp. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:33.