![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
|
Det är jättevackert ute, och jag MÅSTE inte iväg nånstans - nu fick vi en ny tid i januari så jag hoppas att det inte är snöstorm igen vecka 2...
Det blir lussebullar ändå, jag letar fram ett recept utan ägg, och så penslar jag med mjölk istället. Det fungerar lika bra. Småkakor och kladdkaka hoppar jag över, jag börjar en diet imorgon och vill inte bli alltför frestad. Lussebullarna hamnar i frysen och kommer fram när det är dags för dem. Det blidde ett pepparkakshus så här på morgonen, med massor av glasyr rinnande från skorstenen, lite spridda nonstop och små strössel i form av stjärnor på taket. Inte det vackraste man kan tänka sig, men han ska få demolera det i helgen om det ens överlever så länge. ![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är i sånt här väder man är glad över att bo i lägenhet.
Ni som bor i hus får tänka att det onda kommer med det goda, eller hur ?? Inatt var det dessutom skönt att bo i betonghus, stadigt och bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:55.