![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#10 |
|
Hi hi..
![]() ![]() Mönstret jag visade ovan är tydligen gammalt, och vem som gjort det från början verkar ingen veta. Det kan ev vara från Finland från början... Där vet jag iaf att de gör den förstärkta hälen som det är på dessa. Den lärde jag mig av en finsk sköterska jag jobbade natt med en gång i tiden. Ang bilden, och om jag gjort fel får ansvarig avgöra. Jag har bett dem ta bort mitt inlägg ifall jag överträtt reglerna här. Bloggar mycket, och om detta med att använda bilder du hittat på nätet skulle vara så "allvarligt", skulle varenda bloggare i stort sett göra fel! Sålänge det inte är en copyrightad bild/mönster, så vet jag inte vart gränserna dras riktigt... Finns att läsa om detta på sidan: http://www.copyrightsidan.se/, men då jag bara satte in den för att visa vad jag menar för mönster, och inte sålt några bilder vidare eller så, så har jag inte läst igenom det så noga. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:48.