![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tryckknappar som man bankar i själv, var hittar jag dem ?
Hej alla i regnrusket!
Jag behöver köpa storpack av tryckknappar som man bankar i själv. Jag menar sådana som det är en ringdel ( som syns på framsidan ) och den sätter man ihop med en del där "knoppen" sitter. Svårt att förklara. Stoff och Stil har sådana, men det är bara 10-pack. Jag behöver betydligt fler. Är det någon som vet någon grossist som har sådana och kanske även resårer i olika bredder ? Ha det gott, nu ska jag fortsätta att pyssla ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bibbi här på sysidan säljer sådana tryckknappar i storpack. Hon har även resår i olika bredder. Du hittar henne under annonser där det finns en bild på en syende dam. Klicka på bilden så hittar du hennes pdf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Slöjd-detaljer tror jag har i storpack. (100st) Har köpt därifrån för ett tag sedan, men jag har för mig att stof och stil har i åtminstone 50.-pack? man kan ju köpa två förpackningar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för hjälpen. Har kollat Bibbis utbud, så det blir nog ett telefonsamtal till henne.
Kram/Mari |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tryckknappar...
Hej. Jag köpte mina på s o s. Tycker dom fungerar jättebra. Finns i några olika färger..
Hälsningar Cecilia Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:08.