![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Så söt
Jätte fin hundvalp, ska titta i hundboken hur hon kommer att se ut som vuxen hund. Hundar och katter är det bästa som finns....åven om dom kommer att bli jobbiga i vis ålder....men dom växer ju förbi unghundstadiet också, lycka till med valpen. Signe är ett gamalt fint namn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Men vilken liten sötis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
--men jösses så söt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Åååå...söööööt! /M
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åh vilken lycka!! kommer så väl ihåg när vi fick vår valp, en labrador. Ha det så mysigt med valptiden (den går ju så fort) och lycka till med slyngelåldern oxå. / Ingrid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Å jisses vilken liten goding, ge henne en puss från mig
![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja, Signe är ett gammalt släktnamn. Både min mormors mor och farmors mor hette så. Och hundens mormors mormor, visade det sig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
JÖSSES! Så söt!!!!
Ser allt ut som en dansk-svensk för mina inte alltför ras-säkra ögon. Inte för att jag känt någon från det den var valp, men hon har ju liksom rätt "grundutseende, eller vad man ska säga... Enormt söt i vilket fall! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:11.