![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Då jag stickar stickar jag alltid en kantmaska om det ska sys igen/ihop. Blir en finare och stadigare kant, plus att det är mycket lättare att sy ihop. Jag stickar alltid 1:a och sista maskan rät på alla varv. Du kan sedan sy ihop på olika sätt. Lärde mig ett nytt sätt som finns i "Bonniers stora bok om stickning", en mycket bra och användbar bok för övrigt. (Den kan man beställa billigt genom Adlibris bla, och där slipper man dessutom porto+fraktavg.) Lycka till! mvh/Ewa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
[Raderat då Engla av misstag postade flera gånger]
Senast redigerad av Ann1e den 2008-11-17 klockan 18:07. Anledning: dubbelpostning |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj, det vart 2 inlägg...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svar! Boken är beställd för övrigt (den var slut i lager hos samtliga webbokhandlar på nätet jag känner till), men fick till slut tips om Varuhuset.etc där de hade den i lager. Har beställt och väntar på den :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den är superbra! =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:36.