![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Lite nyfiken blir man ju på vad han sedan kommer att ha för namn
När ni sedan har bestämt er för namn på lillkillen, så kunde det ju vara roligt om du skrev vilket av namnen ni valde, och varför!
Katarina Ps - heja Ture! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag röstar på Arvid. Min man har Ture som andranamn och han har blivit retad sedan han var liten av många som ropat "Ture - Britta" efter honom efter en låt från när vi var yngre. Men det kanske inte är någon fara numera för den låten är väl glömd nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag röstar på Ture! Lika fint som Helmer.
Å, grattis förstås! Kan bli kul få höra vad ni väljer! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad sägs om Ture?!
Hej alla och tusen TACK för era åsikter i detta angenäma "problem"!
Vi har väl bestämt oss till 90% ungefär för att ge bebisen namnet Ture! Lokaltidningen har publicerat babybilden och där valde vi att Ture skulle stå med, så nu är det väl dumt att backa... men funderar gör man fortfarande. Som sagt, tack för alla kommentarer, det har varit jätteskoj att läsa alla inlägg! Mvh Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:28.