Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-11-09, 16:42   #40
christel christel är inte uppkopplad

fannibu - dina siffror angående mentangas får man ta med en nypa salt . Precis som med alla sifferräkning så beror det på hur man räknar och tolkar siffror . har läst andra helt tillförlitliga siffror i detta ämne .Men jag går inte in mer på detta ämne då man kan bolla svar hit o dit och vinkla tolkningar hur man vill .Även forskare är inte ense om på vilket sätt det är bäst att räkna %-satser hit o dit .
Men äter man kött kan man köpa svenskt kött från frigående djur ( de kan även gå ute om vintern om de vill), även om det kostar lite mer . Som jag skrev förrut djuren gör nytta för landskapet , många andra djur skulle få det svårt om inte köttdjuren höll landskapet öppet . Vi har levt sida vid sida med våra köttdjur länge och det kan vara mera synd om de husdjur vi håller som "sällskapsdjur" inomhus .
Detta är en stor fråga om vi ska hålla djur överhuvudtaget och i vilket syfte, även min hund o katt har jag för min egen skull och inte för deras skull .
christel är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:37.