![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Knappar på nätet
Jag letar efter ett bra ställe att köpa knappar på nätet. Vet att det diskuterats tidigare här men en sökning i forument gav väldigt många sidor så det kände jag att jag inte ville gå igenom....
Någon som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det beror ju mycket på vad det är för knappar du söker.
Det brukar finnas en hel del på Tradera, annars har väl de flesta butiker knappar. Googla på knappar vetja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har provat att googla på knappar men då kommer det bara upp siter som har sådana där knappar med budskap som man fäster som en brosch...
Jag är land annat ute efter flätade läderknappar (varit på Knapp-Carlsson i Gbg men de hade slut på den str som jag var ute efter) och lite finare knappar, lite vintage, pärlemor, keramik osv. Men det mesta är av intresse. Jag har för mig att det var någon som gav förslag på någon amerikansk sida tex om jag inte minns fel. Vist kan jag leta på Ebay men det hade varit kul att hitta någon knappaffär på nätet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det här kanske kan vara något http://www.badeoch.se/index.html
Annars kan du prova kontakta Aina här på sysidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
om du bor i göteborg kan du gå/åka till butik bolla på älvsborgsgatan i majorna. hon har köpt upp värsta knapplagret av just vintageknappar, finns en del läder också. hon kan skicka pdf med bilder på knapparna. www.butikbolla.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för tipsen!
Bor i närheten av Bolla men hade ingen aning om det. Verkligen tack!! Ingen som minns att det varit uppe en amerikansk site med knappar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Kan det vara denna du söker?
http://www.ascuteasabutton.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Kul att kunna vara till hjälp
![]() Måste dock säga att jag själv adlrig beställt något från dem men sidan verkar mycket trevlig med mängder och åter mängder med knappar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Var på butik Bolla idag och ohhh så fint! Köpte på mig knappar bla i kristall och pärlemor. Ni som bor i Gbg med omnejd så kan jag rekommendera ett besök.Det går att få en pdf (precis som sades i tråden) om man vill titta lite först om man tycker det är värt att åka dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:54.