![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej Maria. Förstår dina tankar. Hade själv dessa angående sysidan. Tänkte dra mig ur. Men jag ändrade mig. Har fram till nu altid varit inloggad. Detta gör jag inte längre. Känner inte heller för att lägga in nya bilder just nu. Så jag ligger lågt ett tag. Tänk igenom du också. Innan du göt något drastiskt. Avvakta och se om inte det blir bättre på sysidan. Någon gång måste det ju bli en positiv sida igen. Det är så många som har mycket att ge och få. Ta det lugnt ett tag. Det gör jag.
jenny ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Maria.
Jag har haft samma funderingar som du och flera andra. Jag har dock beslutat att ligga lite lågt under en tid. Jag hoppas att du kan fundera lite till för det är ju du och alla vi andra som gör Sysidan till vad den är. En kunskaps- och inspirationskälla. |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Även jag har samma funderingar, men inte bestämt mig än!
Sysidan är en guldgruva av kunskap, och jag hoppas att den fina gemenskapen blir som förut. Aina |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Det är ju verkligen synd om du avslutar ditt medlemskap här, alla här är ju värdefulla och det är ju tillsammans vi skapar den mysiga varma stämningen som alltid varit här, och som alltid kommer att vara. Det är bara tillfälliga svackor ibland som nu som rör till det.
Hoppas du ändrar dig! ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag hoppas att ingen hoppar av Sysidan just nu när stormen ännu inte riktigt lagt sig. Vi kan väl se hur Sysidan utvecklar sig först, jag tror fortfarande att det blir bättre med tiden.
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vi som varit med länge vet ju att det varit upprörda tillfällen förut. Men efter ett tag lugnar det ner sig och återgår till den mysiga stämningen igen. Ta en liten paus ett tag och ge sidan en ny chans när havet lugnat sig lite.
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
Maria, det är klart att du ska stanna! Vore himla tråkigt annars
![]() Utan dig hade jag kanske aldrig fått vetskap om den fantastiska koppen ![]() Så besinna dig nu ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:42.