![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ja det är mycket som kommer emellan ibland och inte är en swap något världsproblem. Det brukar lösa sig i slutändan. Tur att en av mina mottagare fått sin nu återstår att se om den andra får den. Annars får jag snickra ihop en ny
![]() Senast redigerad av Delfintua den 2008-10-28 klockan 14:31. Anledning: Stavat som en kråka med hicka :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Swap
![]() Kan det dolda "L" :et vara läder?? kramar till alla .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Asilas- Japp alldels riktigt. Bild kommer senare i kväll när jag kommer från jobbet o tittat på dom desperata hemmafruarna.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tua du är då för rolig! (obs ärligt menat)
"stavar som en kråka med hicka" Det uttrycket skall jag helt fräckt stjäla av dej. *skrattar skrockande* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hoppas att min påse kommer i morron.
Väntar med spänning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kanske posten har slarvat bort min julpresentpåse, eller att dom har sett hur fin den var och bestämt sig för att behålla den alldeles själva.....
![]() Hur som helst, jag väntar med spänning, den dyker säkert upp Tua, så påbörja inget innan vi är helt säkra..... Har man gjort så fina saker så kanske man räkna med att posten vill hålla fast i det ett tag och beundra.. eller?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag väntar &så med spänning på min påse nr 2, Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:44.