![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
He he. Jag stickar magic loop och har kommit PRECIS lika lång som dig. Fast, min beskrivning är på engelska. Gissar dock att vi ska göra samma sak... Har inte orkat försöka sätta mig in i det, så jag slöstickar lite rätstickning på en tröja i stället...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Haha, se där, ja då sitter vi i samma båt då :-) Jag har nog mest kört fast på "vänd"-biten, fattar inte riktigt hur jag ska göra där..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sticka häl -tips
Kolla på denna sida! När jag skulle sticka mina hälar på sockorna körde jag också fast, men lyckades tyda/översätta mitt mönster till något jag förstod med hjälp av denna länk: http://brinn.typepad.com/brinn/tekniktips/index.html
Även om du inte har samma antal maskor osv, så förstår man logiken bakom hälen och kan "översätta" till det egna mönstret. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:33.