![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
jag känner mig så himla inspirerad hela tiden men det är ju inte roligt när det gör ont i kroppen!
hoppas att jag vänjer mig snart och lär mig mer så jag kanske kan sticka ett rikigt plagg någon gång! för tillfället har jag mormor som stickar de koftor jag vill ha ![]() magic loop är nog mina rundstickor för korta för, har fått en hel drös, vet inte riktigt vad dom har använts till. bebis tröjor kanske? ärmar? benvärmare till folk med större smalben än mig.. får också träna på at sitta ordentligt, får riktigt ont i häcken nu också! ja det är mycket som man måste tänka på i början innan allt kommer av sig själv, har givit upp så många gånger tidigare och nu vill jag verkligen att det ska funka! har en beställning på garn på ingående så jag får se vad det kan bli för spännande. skulle vilja ha vantar och en halsduk med hätta i till vintern ialla fall! tack för alla roliga och inspirerande svar! känner mig mer och mer peppad till att fortsätta! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:58.