![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Gratis conventerings programm för broderitråd
http://www.click2stitch.com/downloadTCP.htm
Här kan man hämta ett gratis program som du conventerar broderitråden med .det är jättebra När du registrerar dig så välj en av de företag i öffersta rutan det innebär att du får reklam på mailen därifrån. Jag har bara hämtat gratisrpogrammet inte alla demona på de andra programmet När du använder programet sedan så måste man spara filerna som jef för att kunna öppna i conventeringsprogrammet. Sedan klickar man på en färg i taget nere till vänster i färgruterna och väljer vilket märke du vill ha. Då får du upp en hel karta med färger från just det märket, du kan klicka på färg eller skriva nr och programmet lägger in den nya färgen själv. Färgerna ser inte så bra ut på skärmen men när du skriver ut på papperet så blir det jätte perfekt. För mig som använder Gutermanns industrispolar så är det ovärderligt för det finns inte i något annat programm. Detta program har kostat 99 § men är gratis här. Det har 23 olika broderitråd märken. Hoppas jag förklarat så man förstår. om ni behöver hjälp när ni hämtat programmet maila mig. Ann-Christin / Teknikfreek. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:10.