![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Väldigt billiga och bra broderier.
Hej, jag är ny här och ville som första inlägg tipsa om min absoluta favoritsida när det gäller maskinbroderier: http://www.emblibrary.com/
Dom påstår sig vara "the low price leader in embroidery designs". Jag har tittat på massor av olika sidor med broderier under dom senaste åren, och jag vill verkligen hålla med om detta. Varje tisdagskväll, cirka klockan 23.00 svensk tid, har dom en ny rea, året om! Plus en hel del andra typer av reor lite då och då under året. Har man köpt en gång från dom så får man mail om nästa rea. Jag har köpt massor av broderier därifrån och jag tycker absolut att dom håller hög kvalitet. Man har dessutom en egen sida, "history", där allt man köper läggs in. Skulle man av någon anledning förlora ett broderi som man köpt så kan man när som helst gå in på history-sidan och hämta hem det igen, utan ytterligare kostnad! Jag vill verkligen rekomendera alla som inte upptäckt den här sidan att gå in där och ta en "runda" för att se lite av allt som finns. Dom har cirka 31000 olika broderier där dom allra största och dyraste bara kostar $7.99. På rean kan man få en sådan för betydligt billigare pris, ibland $1.00 beroende på vad för slags rea som det är just då. Man betalar direkt med Visa-kort eller liknande, tar sedan hem zip-filen och har då omedelbart broderiet hemma och kan sätta sig vid symaskinen och direkt förverkliga sin ide. Risken är ju att man förköper sig kanske, själv har jag lyckats samla ihop närmare 600 zip-filer med olika antal broderier i varje, mer än 3000 broderier vid det här laget. Läste någonstans en tänkvärd sak... "den som har flest broderier när han/hon dör, är ändå död, så sluta samla mera, sätt dig vid maskinen och sy istället"! Lättare sagt än gjort! mvh Birgitta Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-02-13 klockan 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag håller med. Dom har ju oxå alla dessa gratis videolektioner som är kanonbra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nästan det enda stället jag handlar från! Och nästan alltid på rea. Nu finns ju wish-list funktionen som man kan lägga mönstren i, och så när det blir rea och erbjudande kan man flytta över de som passar i korgen.
Tillägg: Ser att just denna vecka är erbjudandet 9 mönster för $9.99, så nu kan man tömma önskelistan om man byggt upp en sådan! Senast redigerad av Avslutat medlemskap den 2007-02-14 klockan 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan bara hålla med er. Där är första stället jag letar när det är det är nåt särskilt jag vill ha.
Men som sagt det är lätt att köpa mer än man behöver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Oh,denna har inte jag sett innan! Tack för tipset!
Fast det var inte bara så snällt gjort, att tipsa om sidan alltså.... Jag har fastnat här...suttit ett bra tag och redan handlat en del ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Javisst, dessa videor är fantastiska också, helt gratis att lära sig det man vill bara, väldigt klara och tydliga. Man kan ju dessutom skriva ut beskrivningar och ha hemma i en pärm t.ex.
Det är också det enda stället jag handlar från numera, dom har ju också några freebies och även några broderier för 17 cent, men inte så mycket sånt, men det behövs nästan inte heller med tanke på dom redan låga priserna. Wish-list funktionen är toppen också, jag gör likadant att jag flyttar över mina "önskningar" till köp-korgen när det är rea på dom. Den röda texten är bra i önskelistan, då ser man lätt vad det är rea på och inte. Dom är väldigt tjänstvilliga att hjälpa kunderna också om man stöter på problem, man får svar inom några dagar bara. Jag hade köpt ett broderi förra året som min maskin inte ville ta, jag fattade ingenting, så jag mailade till dom och frågade. Först var det ingen som förstod, kanske för att det var ett ganska fånigt litet fel. Jag hade nämligen inte förstått att min maskin inte kunde ta broderier med hur många stygn som helst. Det fanns en begränsning, vilket jag inte hade tänkt på, men det löste sig med hjälp från dom. Nej, det var väl inte så snällt att tipsa om sidan, kul ändå att höra att det är fler än jag som kan bli "köpgalna". Nu ska jag gå in och försöka hitta 9 broderier för $9.99, det lär nog inte bli särskilt svårt... mvh Birgitta Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-02-18 klockan 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jaaa...har redan köpt 18 broderier, någon borde säga åt mig att sluta....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
En stor varning till er som just upptäckt Embroidery Library:
Den är RUSKIGT beroendeframkallande!! Nyheter varje onsdag (eller sen tisdagkväll), och ny rea varje vecka. Oftast med olika teman, men några gånger per år brukar det vara av den typ som är just nu: Ett visst antal mönster för ett fast pris, oavsett vilka man tar. Kom bara ihåg att reorna bara gäller en vecka!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jaaa Jessica, nu får du sluta, det räcker med 18 broderier! Nej, jag skojar bara, köp ännu fler istället, nya broderier gör en alltid glad!
mvh Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag är så dålig på engelska, så jag vågar inte skicka efter,kanske lika bra det,det är ju tydligen beroendeframkallande.
Har många laster redan. Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej Lena, du behöver inte kunna engelska för att köpa broderier från det här stället, jag är ingen baddare på engelska heller.
Gå gärna in och känn dig för hur det fungerar, lägg broderier "hej vilt" i köp-korgen om du vill, allt går att ta bort och inget blir köpt förrän du lämnat ditt Visa-kort nummer och bekräftat köpet. Kom bara ihåg att välja storlek och format på dina beställningar innan du bekräftar något köp. Hur skulle man kunna leva utan laster??? Trist! Lycka till! mvh Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
åhhh det fanns DRAKAR mitt hjärta gör volter..
o inte bara kinesiska, utan den sorten jag älskar de mytologiska... tjolahopp vad glad jag blir... TAX snälla för tipset |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Det finns ju också packar att köpa, hur många som helst (nästan) men dom kostar rätt mycket, men innehåller alltid många broderier. Det är även rea på dessa till och från, då brukar man kunna köpa dom för cirka halva priset.
Rea är kul! mvh Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Många är intresserade av keltiska mönster också, har jag märkt. Det har de också! Bara ett tips...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:41.