![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vilket fynd!
Var på besök i Borås igår och passade på att besöka Furulunds och Abecita på Knallemarknaden.
Gjorde ett jättefint kap framförallt på bh prylar hos Abecita. Strech spets 1 smal och 3 breda, 3 sorters axelband, 1 kantresår, svart kraftigt tyg för bh, kraftig powernet samt tyg lämpligt för gördlar eller "hållainmagen-byxor" Räknade ut att allt skulle gått på ca 2000 kr i vanlig butik men jag betalade endast 135 kr!!! Vilket fynd va! Så ett tips, ni som har vägarna förbi Knallemarkanden glöm inte att titta in på Abecita också, de har inte bara färdiga bh:ar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Tack för tipset det låter intressant
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Alvan>> Synd att du inte var på Miss Mary rea som var här i Borås nu i lördags.Då lönar det sig knappt å sy eget. *ler*
De dyraste BH:arna 39kr ner till 10kr. trosor 19kr å torseletterna dyra nu.. 99:- Mycket av grejorna är Camilla Thulin. Har väl underkläder för 10-12.000:- hemma. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Måste bara tillägga att det finns ett värde i att ha sytt själv också./Bibbi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() wow vad roligt att du fyndat så billigt skitt roligt.Kram Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Bibbi>> Det sa jag inte att det inte var...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Angi!
Det var ingen kritik! Klart att man skall handla när det är billigt. Mer det att mer det att jag själv som blir avundsjuk på Alvan som hinner sy sina egna underkäder. (jag syr mycket, men till 99% åt andra) /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Alvan, har de andra grejer för BH-tillverkning också, eller är det bara "mjukvarorna"? Jag saknar byglar och knäppe men drar mig för att skicka efter från Röda tråden med tanke på all frakt...
![]() (Eventuellt, finns det BH-sömnadsgrejer i vanliga sömnadsbutiker? Jag har inte sett några i alla fall.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
När jag var där så hade det inte så mycket annat. Men det är möjligt att det kan dyka upp, det verkar kunna hamna lite allt möjligt i deras korgar...
Hyske och hake brukar man i bland kunna hitta i vanliga syaffärer men byglar brukar vara svårare att hitta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jennie jag säljer tillbehör till bh och underkläder.
Du kan skicka mig ett mail för mer införmation eller beställning. norrbynalsta@telia.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Billiga affärer, nu märker jag mer o mer att Borås hade många billiga bra affärer, vi bodde där i 33 år, efter flytt till Östersund, så märker jag att det inte är lika lätt att " fynda"
Ammi |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:37.