![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Jag kan inte bestämma stygntäthet.
Jag har husqvarna och har stygnsatt manuellt en bild i 3D digitizing, men jag kan inte hitta var jag ska stygnsätta broderiet. Var ska jag göra det? Programmet heter egentligen 3d embroidery.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du stygnsatt eller ska du stygnsätta jag förstår inte riktigt vad du menar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det låter som om du är klar med stygnsättningen och ska spara det, fast det går inte??
Då klickar du på "knappen" upp till vänster där det står 3D och är en nål under (3D create stitches) Då först stygnsätter sig broderiet riktigt, Annars vet jag inte riktigt va du menar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag fixar stygnssättningen men jag vill ändra så att det inte blir så tätt och tjockt när jag syr. Stygnen blir så himla täta så att maskinen håller på att jobba ihjäl sig sen (stackarn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hm. jag skrev visst lite tokigt först. jag var lite stressad. ursäkta. jag vill alltså inte ha så täta stygn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:28.