![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
MBX användare
halloj finns det några MBX användare där ute?
vore kul att hitta några fler att bolla ideer med ![]() Janome digitizer MBX menar jag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har MBX, köpte för ett år sedan. Men har inte riktigt kommit igång. Borde än en gång gå igenom cd´n som följde med. Har mycket kvar att lära om stygnsättning. Några broderer har jag gjort, har inte blivit hundranöjd, borde väl träna lite oftare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej alla ni med MBX 4.5 versionen!
Jag har kollat runt lite på nätet, och det ska finnas en plugin till programmet där man kan göra cutouts. Ingår det i version 4.5 eller köper man det löst? Jag tror att det fungerar likadant som med Huskvarnas skärnålar, och jag skulle gärna stygnsätta egna cutouts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej! Jag håller just nu på med att titta igenom instruktionsvideor och testar olika möjligheter i Dgitizer - otroligt fascinerande!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
det är ett fantastiskt program, jag har jobbat mycket i ett wilcom baserat proffs program i flera år, men detta är bättre tycker jag, mer användarvänligt!! klart marknadens bästa program i MINA ögon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Roligt att höra! Jag har inte provat något annat, men är som sagt alldeles fascinerad!!! Riktigt bra videolektioner dessutom!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:15.