![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Är det någon som har kvar tidningen man fick på syfestivalen i Borås? Jag hittar inte min nämligen. Behöver veta namn på en utställare. Jag köpte ett mönster av henne som hon skulle skicka till mig denna veckan (var slut), jag gav min adress och betalade men fick aldrig något kvitto....skulle gärna vilja veta vem det var (jag tror allt att det kommer med posten i veckan).
När man gick in gick man först rakt fram, sedan kunde man svänga av till vänster, andra utställaren (tror jag det var eller tredje)...hon sålde mönster och tyger för quilt (vänster sida av gången). Är det någon som vet vem det är?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Infon om syfestivalen i Borås finns kvar på syfestivalens websida. http://www.syfestivalen.se/Contents.asp?id=239 kanske hittar du där återförsäljaren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack, tyvärr har dom tagit bort kartan dom hade där det stod var varje utställare stod....nu finns bara namnen kvar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har kartan! Maila mig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack....fick hjälp....det var Tyger & Ting jag var ute efter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:53.