![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
stygnsättning med Customizer 10000 Plus ?
En liten undran...
Är det någon som använt eller använder Customizer 10000 Plus för styngsättning ? Kan man få lite feedback. ! .. ![]() Krille |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Krille!
Här går jag och väntar att nån vänlig själ ska ge dig feedback på Customiser, för sen tänkte jag att du skulle skriva en jättebra manual med beskrivning steg för steg hur man gör så kanske även jag skulle klara av det. Du guidade ju mig så bra genom uppgraderingen av 300E:n. Jag fortsätter vänta och hoppas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den som väntar på nåt gott vet .....
![]() Har du själv Customizer 10000 Plus ?? Eller tänkte du skaffa ?? Krille |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja jag har Customizer 10000 plus (som jag lyckades uppgradera själv utan din hjälp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Du får gärna fråga mig om Customizer 10000 plus Jag har stygnsatt några grejer med den, men den har sina begränsningar. Jag tycker inte den var värd sitt pris. Jag har oxå BuzzTools Du är välkommen med frågor. Kan jag hjälpa till så gör jag det. Krille |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:44.