![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Mix & match-mönster från JoNic Textilimport
Hej!
Har nån av er provat Mix & Match mönstren som JoNic Textilimport säljer? Lite nyfiken på dom. Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
multisnitt mönstrer
Hej
Jag har mönstrerna och är mycket nöjd med dom. Det är lätt att ändra i mönstrerna och dom är lätta att sy efter, rita av mm. Texterna är ju på danska men det är ingar problem för det är på riksdanska(lätt att förstå) Vänta på nya mönster som jag har köppt från joNic.Bra pris har dom också för man får fler mönster i ett och man kan lätt ändra mella modellerna. Jag vet inte om jag börja bli gammal, för burda och stilmönstrerna har jag svårt att se i, när man skall rita av. Jag är nöjd. Du kan ju prova med ett mönster som ett bas mönster och prova hur du tycker om att sy med dom, Dom är inte dyra. vad vad det 55kr exl moms eller om du väljer ett mönster som är bassis för 39kr exl moms.Då får man lite mindre modeller. dom kommer i en plastficka A4. Jag har mönstrerna i pärmar. Och mönsterpapprerna är inte i silkespapper utan hårdare än kopieringspapper. Prova om du gillar modellerna så kommer du inte bli besviken. V.H Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:56.