![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
programvara
Jag har köpt en brother 4000D och pogrammet PE-design. Är det någon här på forumet som som är duktig på detta program? Kanske det finns någon som har någon cd som visar hur programet fungerar. Kan bara säga att jag är urursel på engelska så det är lite svårt med att tyda allt.Kanske finns det någon här på forummet som bor i göteborgstrakten som kan visa eller rådfråga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har använt mig av PE Design i 1 1/2 år nu och vad jag vet finns varken cd eller beskrivning på svenska. Det tar tid att lära sig, men ställ frågorna här, vi är väl några stycken som har programmet. Lycka till!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Dansk bruksanvisning till PE Design 6 finns här under tillbehör:http://www.brothersy.se/
Bruksanvisningen är dock inget att hoppa högt över. Rätt kass, faktsikt, men lite kan den väl hjälpa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
översättning
tack evalen och sotis. Har kikat lite på det danska.får fortsätta lite senare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:03.