![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Brodera på maskin, utan brodyrmaskin
Att kunna brodera snyggt, stort och vackert beror inte på vilken brodyrmaskin du har.
Inte heller vilket märke eller vilken modell eller prisklass det är. Det behövs inte heller ström. Det avgörande är ju vad som finns bakom spakarna. Avundsjuk? Ja, jag är det ![]() www.home-and-garden.webshots.com/ photo/2131771850062576881rsmJvd Jag får inte den f...ade länken att fungera. Jä£*@,,!ans s:%.!#it Senast redigerad av ElisabethS den 2008-01-14 klockan 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Går inte att se..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Elisabeth
Prova att ta bort www och skriv bara [url]http://home-and-garden.webshots.com/ /url] i början då fungerar det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Så underbart fantastiskt!
Måste vara roligt för henne (och hennes plånbok ![]() ![]() Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
oh! När går kursen........
det där var ju jättefint. Vilka detaljer!
Vore kul att se tekniken bakom, men antar att det är som att kunna teckna och måla.......man måste vara begåvad. Det är det som är så bra med att maskinbrodera, det blir rätt snyggt utan talang. Jag har för några år sedan läst boken fritt maskinbroderi, den var ganska bra. Men har inte kommit mig för att göra något ännu. hälsningar Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Här har vi en svensk tjej som håller på med sådana broderier.
Alldeles jätteunderbara är dom. Kika här: http://www.susandahlberg.se/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Roligt att hon gör det på en gammal trampsymaskin. Det är bevis på att det är personen som gör fina saker, och inte bara all teknik som kostar pengar. Så i slutändan är det upp till talangen.
![]() ![]() Men för talanglösa är det ju bra med färdiga brodyrfiler att köra ut. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
![]() Tack för att ni fixade till rätt URL. Men visst blir man imponerad av alla talangfulla personer. Och det ger åtminstone mig en enorm kick och lusten att skapa bara fyller en. Utom då länkadresserna krånglar. Då är det bara fula ord som fyller munnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:33.