![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Spinnrock, problem
Köpte en spinnrock på secondhand, det var lite grejer på den som behövde ordnas och det såg jag när jag köpte den, men den var billig så...
Ja, i alla fall, nu har jag fixat det som jag såg och igår försökte jag spinna på den, funkar super, bortsett från en liten detalj, den drar liksom inte in tråden på rullen utan man måste rulla upp den för hand... Så jag har alltså en fottrampad slända i princip ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu minns inte jag vad delarna heter på en spinnrock, men har du sett till att snöret från det stora hjulet går runt det lilla där rullen sitter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Aha! Där sa du något! Det ska jag genast kolla upp hur det ska träs, den var nämligen inte runt det lilla hjulet! Tack så mycket för ett snabbt svar!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Låna Spinnbok på biblioteket. Den är jättebra när man vill lära sig att spinna. Har lärt mig allt jag kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:04.