![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Symaskin symaksin vilken är du?
Det är alltså dags... min gamla singer maskin blev inte sig själv igen ens efter en service... reparatören sa... ja det är nog dags att börja se sig om efter en ny... som fungerar då alltså som kan sy utan att åka fast för pressarfotsfylla... suck...
det har gått en månad snart och jag drömmer om symaskiner och kommer på mig själv att tänka på alla de olika modellerna som jag kikar på... inte för att jag blir så mycket klokare... men bit för bit s¨börjar det klarna... hahahaha sen nästa dag så har jag ändrat mig igen... Jag velar mellan Elna 6600 eller 7200 och en 8200 eller om man ska slå ihop det till en maskin alltså då 8600... Eller ska det blir en Janome eller 2? en MC 6600 PRO och en MC 300 eller 350.... Det låter som jag har kommit en bit på väg eller??? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHä!!! ![]() hjääälp mig i detta träsk!!! vad är fördelarna nackdelarna prisbilder annat att tänka på.... det är de här maskiner jag kommit fram till ligger i den behovssfär som jag inbillar mig att det är som jag behöver... jag är trött på att brodera med min vanliga maskin och sköta stygnbredden med manuellt arbete hihi ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:33.