![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Väldigt billiga och bra broderier.
Hej, jag är ny här och ville som första inlägg tipsa om min absoluta favoritsida när det gäller maskinbroderier: http://www.emblibrary.com/
Dom påstår sig vara "the low price leader in embroidery designs". Jag har tittat på massor av olika sidor med broderier under dom senaste åren, och jag vill verkligen hålla med om detta. Varje tisdagskväll, cirka klockan 23.00 svensk tid, har dom en ny rea, året om! Plus en hel del andra typer av reor lite då och då under året. Har man köpt en gång från dom så får man mail om nästa rea. Jag har köpt massor av broderier därifrån och jag tycker absolut att dom håller hög kvalitet. Man har dessutom en egen sida, "history", där allt man köper läggs in. Skulle man av någon anledning förlora ett broderi som man köpt så kan man när som helst gå in på history-sidan och hämta hem det igen, utan ytterligare kostnad! Jag vill verkligen rekomendera alla som inte upptäckt den här sidan att gå in där och ta en "runda" för att se lite av allt som finns. Dom har cirka 31000 olika broderier där dom allra största och dyraste bara kostar $7.99. På rean kan man få en sådan för betydligt billigare pris, ibland $1.00 beroende på vad för slags rea som det är just då. Man betalar direkt med Visa-kort eller liknande, tar sedan hem zip-filen och har då omedelbart broderiet hemma och kan sätta sig vid symaskinen och direkt förverkliga sin ide. Risken är ju att man förköper sig kanske, själv har jag lyckats samla ihop närmare 600 zip-filer med olika antal broderier i varje, mer än 3000 broderier vid det här laget. Läste någonstans en tänkvärd sak... "den som har flest broderier när han/hon dör, är ändå död, så sluta samla mera, sätt dig vid maskinen och sy istället"! Lättare sagt än gjort! mvh Birgitta Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-02-13 klockan 22:49. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:03.